עיצוב גינות פרטיות

איך תבחרו את החברה שתתכנן את הגינה שלכם?

בחירת חברת עיצוב גינות פרטיות היא קריטית ובחירה לא נכונה יכולה לגרום לכם לאכזבה ולא כדאי שתרגישו לא מרוצים כל פעם שאתם יוצאים לגינה, בגלל שהגינה צריכה להיות מקום המפלט שלכם. לכן, כדי שתבחרו נכון, ריכזנו עבורכם כמה טיפים חשובים:

  • את בחירת החברה כדאי לעשות לאחר שראיתם עבודות קודמות.
  • אפילו אם קיבלתם המלצות, תתרשמו בעצמכם מהאנשים איתם אתם צריכים לשתף פעולה באופן אינטנסיבי, שימו לב אם הדרך שלהם מדברת אליכם ואם אתם מתחברים לחזון המקצועי.
  • תעשו שיעורי בית ותבדקו אם הצעת המחיר שקיבלתם היא פחות או יותר מחושבת על פי המחירים המקובלים בשוק.
עיצוב-גינה
עיצוב-גינה

תמיד חלמתם להקים בריכת דגים בגינתכם אבל לא כל חברת גינון עושה את זה וכבר התחלתם להתייאש?

גינה
גינה

החלום עכשיו קרוב מתמיד. בריכות דגים לגינה משדרגות כל שטח בו הן מוקמות. המים הזורמים, הדגים ששוחים להנאתם בתוכה והצמחים המרשימים אשר צפים להם מעלה. השקעה בבריכת דגים היא השקעה לטווח הארוך – במעט כסף תוכלו להכניס לביתכם אווירה כפרית רגועה ועוצרת נשימה. בריכות הדגים מגיעות עם אחריות לשנים רבות, כל שצריך הוא להרים טלפון לבעלי המקצוע שלנו והדרך תתחיל לעיצוב גינה משודרגת מעבר לפינה.


לפרטים נוספים על עיצוב גינות פרטיות ובריכות דגים

חייגו לטלפון:  073-7969732


בחירת המקום המושלם

גינה-חדשה
גינה-חדשה

יש לאתר את המקום הטוב ביותר בו יהיה הבריכה. אחד השיקולים החשובים בבחירת המקום הוא כמובן כזה אשר יישבו לידו או לכל הפחות יעברו בסביבתו. בריכות דגים לגינה לא בונים כל יום- לכן נרצה שהבריכה תהיה במקום שיספק הנאה לכולם. המומחים שלנו יתאימו לכם את הבריכה המושלמת, כולל חומרי העבודה המתאימים, האבן ההיקפית הנכונה לתנאי השטח שלכם וכזו שתתאים למראה הרצוי, וכמובן לא פחות חשוב ידאגו הם להביא לכם את התוצאה האיכותית ביותר.

גבולות גזירה והנחת הבטון

בריכת-דגים
בריכת-דגים

יש לבחור מה יהיו גבולות הבריכה, אשר לפיהם יונחו האבנים ההיקפיות. בשלב זה כבר ניתן יהיה לראות את קווי המתאר של בריכת הדגים שלכם, ממש מספר צעדים לפני שהבריכה הופכת לנקודת החן של הגינה. עומק הבריכה יהיה לכל הפחות 60 סנטימטרים, וכמובן יכול להגיע אף לעומק של מטר אחד. השלב החשוב ביותר ביצירת בריכות דגים לגינה, הוא שלב הנחת הבטון. על האבנים להיות מאוזנות בצורה מושלמת כדי שהבריכה, בשלב מאוחר יותר, לא תעלה על גדותיה. עבודה זו היא לא פשוטה, לכן חשוב שאת ההליך יעשה איש מקצוע.

רגע הכנסת המים

בריכת-דגים-מעוצבת
בריכת-דגים-מעוצבת

לפני הכנסת המים לתוך הבריכה החדשה שלכם ולאחר שקווי המתאר יעמדו בצורה יציבה, בעל המקצוע יפרוס יריעת בד איכותית לתוך שטח הבריכה. יריעת הבד תשמור על יריעת הגומי שתונח מעליה. יריעת הגומי צריכה לשבת בצורה מדויקת ללא קפלים מיותרים ברצפת הבריכה. ברגע שהיריעה תשב בצורה
מושלמת, איטום הבריכה יושלם וניתן יהיה להכניס את המים לתוך הבריכה ולהתחיל לעצבה ככל העולה בדעתכם – בחירת הדגים שישחו להם בפנים ועיצוב הסביבה הכוללת אביזרי נוי וצמחים- כך הבריכה תקבל את האופי המיוחד שרציתם. הצמחים כולם יישבו בתוך אדניות או עציצים שיוטבעו בתוך הבריכה.

;

מחירי עיצוב גינות פרטיות

מחירי עיצוב גינות פרטיות משתנים מגינה לגינה ומחברה לחברה. הרבה פעמים המחירים תלויים בגודל הגינה, באלמנטים העיצוביים, האם משולב מפל מים, בעלות הצמחים, בכמות הצמחים בגינה , בהוספת בריכות דגים כן או לא ועוד. בנוסף, המחירים יכולים להשתנות גם בהתאם למורכבות התכנון של הגינה, אביזרים משלימים כדוגמת מטבחי חוץ או פרגולה וכדומה.. או שעת העבודה של הצוות המקצועי. אצלנו הפגישה הראשונה כוללת היכרות עם השטח, תיאום ציפיות והצעת מחיר והיא בחינם וללא התחייבות מצדכם. אם זה מצאנו חן בעיניכם, זה הזמן לעבור שלב, לצאת לדרך שבסופה תקבלו גינה ברמת עיצוב גבוהה שתשמח אתכם עם כל יציאה אליה.

Call Now Button