תאורת גינה

פנס גינה חשמלי

הבית בטבע מפיצים רשמיים של תאורת גינה ממיטב היבואנים שקיימים בארץ, הזמינו אותנו לפגישת היכרות שבה נגיע עם דוגמאות מובילות, קטלוג ונתכנן תאורת גן באופן מקצועי, נבחן איזה מנורה מתאימה לאן והיכן יעבור כבל ההזנה. הפגישות ללא עלות ובהם תקבלו הצעת מחיר לגופי התאורה וגם התקנה אם תרצו. במאמר שלפניכם נגיש לכם קצת חומר למחשבה לפני הפגישה, אילו גופי תאורת גן קיימים? לאיזו תשתית אנו זקוקים וכמה עולה תאורת גינה?

תאורת גינה מעוצבת בדגמים חדשים

תאורת גינה

תאורת גינה מחירים

תכנית תאורת גן מאורגנת

באם מדובר בגינה חדשה או קיימת יש תקנים לקבירת כבל חשמל באדמה, הוא חייב להיות בצינור ייעודי להיקבר בעומק 30 ס"מ עוד לפני הקמת הגינה, כל החיבורים בקופסאות תקניות, כל אלה ועוד מחייבים תכנון מקדים, הכין נעביר צינור השחלה מתחת לשבילים? היכן ימוקמו המפסקים לתאורה והיכן היציאה הראשית מהבית. תאורה סולארית לגינה היא פתרון אפשרי למצב שהגישה אינה מאפשרת הזנה ישירה של כבל

עמודי תאורה לגינה

מהם המונחים המקצועיים בתחום תאורת הגן?

  • תאורת מבנה – תפקידה לשבור את הצורה הריבועית של המבנה, להדגיש אזורים מרשימים בבית וליצור נפח עם משחקים של צל ואור. גופי התאורה שמתאים לתפקיד זה הם ספוטים תחתוניים, גופי תאורה "אפ אנד דאון" ופרוג'קטורים אשר ממוקמים אל הקירות ומחזירים אור אל הגינה.
  •  
  • תאורה לגינה

  • תאורה הקפית – תאורה היקפית מיועדת לתחום את היקף הגן ומקנה לו נפח אשר מורגד גם בשעות החושך, תאורה זו אינה חזקה ובדר"כ היא מספקת אור נקודתי עדין בכדי להימנע מהמראה של אזור שמור עם תאורה היקפית חזקה.

תאורת גינה

  • תאורת שבילים – שביל הכניסה הוא החיבור בין המרחב הציבורי אל הבית החם, שביל זה הוא עיקר הגינה ואנו נשתמש בו הכי הרבה, נבקש תאורה אשר תפזר אור בהיקף של כ 1-2 מ' ונמקם מנורות בגובה ברך בכדי למנוע סינוור.

פנסים לגינה

  • תאורת הצפה – נועדה להאיר איזורים אשר השימוש בהם גדול באם זה משטח הדשא, אזור המנגל, הבריכה, פינת הישיבה וכל אזור אחר אשר יש בו פעילות שוטפת בשעות החשכה
  • תאורת נוי – היא התאורה המנצחת מבין כל התאורות, לא מהבחינה הפרקטית אלא העיצובית, היא תהפוך עץ תמים למייצג מרשים ותעניק לבית את החמימות שמגיע לו ע"י מנורות ספוטים, גופים שקועים ומנורות דוקרן מיוחדות.

תאורת גינה

מחיר תאורת גינה

כמו רוב המוצרים גם כאן יש משחק גדול בין היצרנים הסינים לאחרים, יש הבדל קטן בתוצאה וגם באמידות.

המחיר נבנה מכמות הגופים השונים ומורכבות ההתקנה. לצורך העניין אין זה משנה לנו אם הגוף סיני או איטלקי, עבודות ההכנה היא זהה וכאן נכנסים שיקולים האם יש לבצע חפירות? האם נדרש לבצע חציבות בקיר להעברת חשמל? האם המפסקים מוכנים או שנדרשת פעולת הכנה? המרחקים של הגינה חשובים למטרג' הכללי של הכבל חשמל. בגדול מאוד ניתן להגיד שבסכום של כ – 4000 ש"ח עד 6000 ש"ח תקבלו עבודת חשמל הכוללת תשתית והתקנה של בית ממוצע, ללא מחירי הגופי תאורת הגינה בפועל אשר משתנים מסוג לסוג.

תאורת גינה דקורטיבית

תאורת גן

מעוניינים לשמוע כיצד הבית שלכם יכול לזהור בחושך ? התקשרו ותאמו פגישה עם נציג אשר יראה לכם את הגופים החמים בשוק יתכנן לכם תכנית כללית וייתן לכם הצעת מחיר במקום לכל התוכנית.

טל משרד 073-7969732

Call Now Button