תהליך הקמת בריכת נוי

בואו וראו כיצד שדרוג קטן כמו בריכת דגי נוי הופך את הגינה שלכם למרחב נעים ומזמין

בריכות-דגים

הישראלים אוהבים מאד לבלות בחוץ, ומשקיעים בגינות שלהם משאבים רבים ואהבה רבה. אם אתם מחפשים עוד דרך לשדרג את הגינה שלכם ולהפוך אותה למרחב נעים ומזמין עוד יותר, לאירוח, מנוחה, בילוי משפחתי משותף וכן הלאה, כדאי שתדעו שבריכות נוי לגינה הן המסלול המהיר לשדרוג הגינה שלכם והפיכתה לגן עדן קטן עלי אדמות. זה נכון גם לגינות גדולות ורחבות ידיים וגם לגינות קטנות וצנועות, הכל גינה יש מקום לבריכת נוי שתוסיף לה חן רב. תכנון נכון יבטיח שבריכת הנוי שתקימו בגינה תספק לכם הנאה רבה ושעות של שלווה ורוגע בגינה. אז מה צריך להביא בחשבון כשמתכננים בריכת נוי לגינה?

שטח הגינה להקמת בריכת נוי

בריכת הנוי צריכה להיות בגודל פרופורציונלי לגינה שלכם. חלק מחישוב השטח שיוקדש לגינה צריך להתייחס לסביבה הקרובה אליה. זאת אומרת שתכנון שטח הבריכה צריך לכלול גם את גדותיה.

מיקום הבריכה ביחס לגינה

רצוי מאד לא למקם את הבריכה באזור שטוף שמש לאורך כל היום כדי למנוע היווצרות ירוקת. עדיף לא למקם אותה מתחת לעצים נשירים כדי שלא תבלו את רוב זמנכם באיסוף עלים מהמים. כדאי גם לא למקם אותה קרוב מדי לחלונות הבית כדי שפכפוך המים המרגיע לא יהפוך למטרד. עוד שיקול שכדאי להביא בחשבון הוא נגישות לנקודת חשמל לצרכי תאורה ולהפעלת המשאבה בבריכה. כדאי גם למקם את בריכת הנוי כך שתוכלו לראות אותה וליהנות מיופייה מכל מקום בו תמצאו בגינה או בחצר.

בריכות-נוי-לגינה

תקציב הקמת בריכות נוי ומזרקת מים

אפשר וכדאי להקים בריכת נוי גם כשהתקציב מוגבל. כל מה שצריך הוא להבין את עלויות ההקמה והתחזוקה של הבריכה. בריכה קטנה היא חסכונית יותר לא רק בהקמה אלא גם בתחזוקה ואפשר בהחלט להקים בריכות נוי שדורשות מינימום של תקציב ותחזוקה.

בטיחות ילדים בגינה

יש לדאוג לכך שאי אפשר יהיה ליפול אל בריכת הנוי שלכם. פתרון טוב לכך הוא הקים את בריכת הנוי שלכם במפלס מורם מעט משאר שטח הבריכה. אפשרות נוספת היא לדרג את הבריכה כך שהחלק החיצוני שלה יהיה רדוד כמעט לחלוטין.

בריכות-דגים בריכות-נוי-לגינה תהליך-הקמת-בריכת-נויבריכת-נוי-ונחל-לגינה

אופי הבריכה

האם תרצו בריכת דגים או בריכת צמחי נוי? האם תרצו בריכה עם עומק או בריכת שכשוך רדודה? דמיינו לכם כיצד הייתם רוצים שהבריכה תיראה. האם תרצו לשלב בה מפל? מסלעה? תאורת גינה או אלמנטים קישוטיים אחרים? אנחנו ממליצים לכן לשוטט מעט באתרים באינטרנט ולהתרשם מבריכות נוי שונות. זה יכול לתת לכם כיוון ומושג באשר להעדפות שלכם בנוגע לעיצוב בריכת הנוי הפרטית שלכם.

Call Now Button