בריכות נוי לגינה- הטבע נכנס למרחב שלכם!

בריכת נוי היא תוספת נפלאה להעשרת חצר ביתכם. לא רבים מודעים לעובדה שעלות הקמת בריכה שכזו היא לא גבוהה בכלל, ויכולה להיות אף זולה הרבה יותר מכל רהיט או פריט אחר שבעלי בתים רוכשים למגורים. השדרוג הפוטנציאלי הטמון בהוספת בריכות נוי לכל גינה הוא עצום: ברגע אחד הנוף נכנס פנימה, הטבע משתלב בצורה טבעית, הבית כולו הופך לפנינה של ממש. ישנן בריכות נוי שמונחות מעל הקרקע ובריכות אשר טמונות באדמה, ישנן בריכות נוי קטנות או גדולות, כך שבעצם ניתן למצוא להן מקום קסום בכל גודל של גינה, מהקטנה לגדולה ביותר. המים הם אלמנט חשוב בתורת הפנג שואי. הם מסמלים שפע והזנה. הם מזינים את בני האדם, בעלי החיים והצמחים ובמקום בו יש מים רבים יש שפע רב. לפי הפנג שואי, מים בבית ובסביבתו מעתירים שפע על הבית אך חשוב שהם יהיו נקיים ובתנועה, ובמיקום הנכון. מנקודת המבט של הפנג שואי, חשוב שבריכת הנוי תהיה מתוחזקת היטב וללא ירוקת, כדי שאנרגית החיים תזרום ולא תיתקע.

בריכת דגים- בריכות נוי לגינה
בריכת דגים- בריכות נוי לגינה

טיפים להקמת בריכת נוי לגינה…

הביאו בחשבון את מיקום הבריכה : הרחיקו אותה מעצים נשירים, מקמו אותה באזור בו תקבל בין שלוש לארבע שעות שמש ישירה- לא יותר ולא פחות מכך. אל תמקמו את הבריכה מתחת לחלונות של חדרי שינה או מגורים כדי שפכפוך המים המרגיע לא יהפוך למטרד. שילוב של מזרקה לגינה או מפל מים בבריכת הנוי שלכם, ועיצוב נכון שלהם, ימנעו פכפוך חזק מדי ויאפשרו לכם ליהנות מצליל מעודן של זרימת המים.

בחרו את גודל הבריכה לחצר בהתאם לגודל הגינה או החצר שלכם. מאד מפתה להקים בריכה גדולה ומרשימה, אך בהתאם לגודלה יגדלו גם הוצאות התחזוקה שלה, ועלויות הציוד לא תזדקקו יהיו גבוהות יותר. זכרו כי גם בריכה קטנה ומושקעת תעשה את העבודה ותעניק לכם שעות רבות של הנאה ורגיעה.

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן בריכת הנוי…

לאחר שיש ברשותכם את הרשימה של כל הדגשים שהוזכרו, כדאי להרים טלפון לאיש מקצוע כבר בשלב הזה לפגישת ייעוץ. הפגישה היא שלב התכנון החשוב ביותר- בו יוחלט כיצד לשלב את כלל האלמנטים האישיים שלכם בדרך ליצירת התוצר המוגמר האיכותי ביותר. בפגישה עם המומחים שלנו יוחלט המיקום בו הבריכה תמוקם- בהתאם למספר קריטריונים: מיקום בהתאם לזווית השמש, קרינה ישירה עלולה לפגוע בבריכה ובצמחים השונים, מיקום קרוב לתשתיות של חשמל (זאת כדי לא לייקר את העלויות עם משאבה סולארית) וכמובן גם מיקום שקט ונקי. בריכות נוי לגינה לא יכולות לדוגמא להיות מוצבות ליד עץ נשיר מכיוון שהעלים הנושרים יזהמו את הבריכה ועשויים לגרום לסתימה במערכת הניקוז.

בריכת נוי
בריכת נוי

עולם שלם של אופציות

ישנן שלוש אופציות עיקריות לבנייה של בריכות נוי לגינה. האופציה הראשונה, היא רכישת בריכה מוכנה עשויה פיברגלס או פלסטיק. עמידותן של בריכות אלה גבוהה מאוד. האופציה השנייה, היא בריכה העשויה יריעה של החומר P.V.C- מחירן זול וניתן לבנותן בצורה מהירה בצורות משתנות ועומקים משתנים. האופציה השלישית, היא יצירת בריכה מיציקת בטון. כמובן שבריכה זו כמו כל שאר האופציות דורשת גורם מקצועי המלווה לאורך כל הדרך, שיהיה בנוסף בעל ידע באיטום בטון ועם ידע מקיף בבנייה.

אופיו של בעל הבית משתקף בבריכת הנוי שלו

בריכת נוי או מפל לגינה היא דרך מדהימה לשדרג את חצר ביתכם. כאמור, כמעט ואין שטח שלא ניתן לשלב בו לבריכה שכזו – אפילו בריכה קטנה הופכת את המרחב לקסום ומרגש. בריכות נוי מאפשרות להכניס את האופי האישי שלכם החל משלב בחירת הגודל, העיצוב, האבנים שיקיפו אותה, ועד כמובן לאלמנטים המקסימים שבתוכה.

מחירי הבריכות משתנים ותלויים בבחירתכם, בריכות עם משאבה יהיו יקרות יותר מבריכות ים עומדים, אך יש לה יתרונות אחרים. אחרי ההחלטה להציב בריכות נוי בגינה כדאי להתייעץ עם איש מקצוע שיסייע לכם למצוא את הבריכה שמתאימה גם לחלום שלכם וגם לכיס.

Call Now Button